lördag 23 juni 2012

Midsommar

Tiden går fort det är redan midsommar! Mamma och Marko har åkt till syrran i helgen så jag får vara hemma och vara häst och hundvakt. Igår var det vilodag men idag har jag varit ute och lekt med Russlan. Precis när vi gick ur hagen började det störtregna så vi blev totalt genomblöta men Russlan var kanonduktig. Vi tränade balans genom att skritta/trava i branta backar och hoppa över stock och sten. Det gick riktigt bra och efter en stund började hon få riktigt bra koll på kroppen. Sen körde vi mycket stick to me i trav och galopp vilket också gick super. Det värsta är att jag inte har kondis för det alls ;-) Men det får det väl bli ändring på det. Sen körde vi även put your nose on it och det var riktigt svårt att får henne att placera näsan exakt där jag ville ha den men efter ett tag så connectade vi helt ok så då var jag nöjd.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar