lördag 16 juni 2012

FOCUS

Mitt nya ledord i träningen är focus. Allt går så mycket bättre då. Idag hade både mamma och jag ren riktigt kul och väldigt givande träning för Ingela. Just nu känns det som om jag får en ny pusselbit varje träning och det är superkul! Ingela hjälper oss massor och det är jag väldigt tacksam för.

Sen måste jag bara skriva det att den gamla Level 2-serien är otroligt hjälpsam också. Man får en mycket större förståelse om inlärningen och hur det funkar för en själv och då kan man förstå sig själv mycket bättre också. Parellis system är ju uppbyggt på att man ska få verktygen att lära sig själv och då är ju självstudier väldigt viktigt. ;)

Idag har även lille Donovan kommit hit. Quamar och han kommer ha riktigt roligt i sommar tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar