måndag 16 april 2012

Matte är knäpp

För det första så vet jag knappt vart jag är någonstans längre, ena dagen är jag i Småland och andra i Östergötland. Och matte hon bara stressar runt och kastar saker i lådor o påsar samt svär över hur mycket saker vi har. Jag försöker lugna henne genom att lägga mig på dem så de inte syns men då tycker hon bara att jag är i vägen. Sen det enda hon gör är att städa eller stängsla och det är så TRÅKIGT!!! Hoppas hon lugnar ner sig snart så jag kan få lite lugn och ro!

Jag tror dock att tanken är att vi ska bo i Småland för hon har lagt ut min matta på golvet... Nu har dock Tilja mattnappat den men det blir det ändring på snart!



1 kommentar:

  1. Nu e de tippat o klart! Magnus höll på att ta med cykeln oxå men då drog jag i bromsen ;)

    SvaraRadera